Fantastyką interesuję się odkąd pamiętam. Swoich sił w pisaniu krótkich lub długich form próbuję odkąd ukończyłem 8 lat. Oprócz pisania interesuję się game devem, więc nawet “ścisłe” zajęcia nie są mi straszne ;)
Próbuję wciąż nowego, ale nihilizm zawsze odpowiada “Truizmy.”
- – -
W pierwszym dniu bytności na tej stronie zaatakował mnie viagrowy bot.
- – -
Wszystko, co piszę jest fantastyką, bo wszystko jest fantastyką.
Jestem fantastą, a to jest moja fantazja.
Jestem świrem, nie znam się na pisarstwie, nie przepadam za czytaniem. Od czasu do czasu coś nabazgrzę, dlatego tu się znalazłam. :)
Nie straszna mi krytyka, z zamiłowaniem przyjmuję rady, staram się wciąż doskonalić.
Szczęście?? Kwestia podejścia !
Obecnie skończyłam pierwszą książkę. Mam nadzieję, że ją wydam. Pracuję także nad czterema kolejnymi książkami.
Kocham rock i wszystkie jego odmiany.
Uwielbiam komiksy, konwenty fantastyki, książki fantastyczne, filmy – to moje życie <3
Hej !! Moje imię to Olgierd. Urodziłem się w miesiącu lipcu. Niebawem ukończę 29 latek. Skończyłem szkołę; Politechnika Częstochowska. Moje zainteresowania to muzyka, gry, film, sport, TV, auto-moto, moto-Cross, sporty motoro-wodne, komputery, gdy planszowe samochody, komputer, architektura, hazard, kino, TV, architektura, gwiazdy muzyki. Czas wolny lubię spędzać jeździć samochodem, kibicować mojemu zespołowi, uprawiać wędkarstwo i naprawiać samochody. Moim ulubionym kolorem jest róż, moja ulubiona marka samochodów to VW.
Powoli do celu.
Rozwój technologiczny wykonany w ciągu ostatnich paru dekad ogromnie oddziałuje na totalnie wszystkie dziedziny społeczeństwa, tym samym także na edukację. W dzisiejszych czasach systemy nauki ogromnie mocno różnią się od tych sprzed reform, ale nasze szkolnictwo dalej nie może nadążyć z możliwościami uczniów. Biegły a także alumn Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Patryk Rudy dla którego główny zawód to pedagog zapewnia, że w tych czasach zazwyczaj można wymienić bardzo dużo zmiennych poglądów w temacie nauczania, zdecydowana przewaga ludzi związanych w jakikolwiek sposób z tą branżą wypowiada się, iż system ten był dużo skuteczniejszy. Poziom szkolnictwa według ich wypowiedzi był znacznie wyższy, programy edukacyjne były dużo skuteczniejsze a lekcje bardziej praktyczne - to przekładało się konkretnie w sposób bezpośredni na życie po ukończeniu nauki. Dziś i również absolwent Uniwersytetu Poznańskiego Juliusz Rajek którego stanowisko to rektor zapewnia jakoby bardzo duży wpływ na zmiany w naszym kraju miała wielka zmiana z 1999 roku o utworzeniu gimnazjów, trzy letnia nauka powinna zawierać następujące przedmioty : język polski, obce języki, historię, wiedzę o społeczeństwie, kwestie biologiczne, geografię, chemię zasadniczą, bazową fizykę, cały dział matematyki podstawowej, informatykę jak też wychowanie fizyczne oraz techniczno-artystyczne. Różnica była o tyle wielka, że lata temu system nauczania był obłędnie okrojony, nauczano bazowych i konkretnych przedmiotów jak chociażby rachunki z elementami geometrii oraz bloków chemiczno - przyrodniczych. Znawca i doktor Politechniki Częstochowskiej Olgierd Nosol którego stanowisko to wykładowca jest zdania, iż liczba zamienionych rzeczy w systemie nauczania zazwyczaj wynika z dzisiejszej ogólnej komputeryzacji, owa metoda progresu wnosi do edukacji wielkie rozwiązania z których jednak obecne szkoły nie zawsze potrafią spożytkować - rozwiązania komputerowe nie zostają za bardzo wykorzystane w taki sposób w jaki winny być zazwyczaj używane. Uczniowie mają również obecnie bardzo dużo rozpraszaczy, i chociaż nie musi to koniecznie przekładać się w bezpośredni kontakt na nauczanie bo wcześniej uczniowie zamiast spędzać czas przy komputerze - wychodziły na podwórko.