komentarze: 1487, w dziale opowiadań: 133, opowiadania: 98
komentarze: 1487, w dziale opowiadań: 133, opowiadania: 98
“wybrane treści” można było zrozumieć wielorako :)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Trochę mnie nie było, ale i tak dopytam. Czy w kolejnej wersji wróci publicystyka ze starej stronki?
DJ, co do “symbolicznej złotówki” – w przeliczeniu na tekst bardziej opłacałoby się kupić cały numer ;). Fajnym pomysłem byłaby sprzedaż pakietów – np. “Felietony Wattsa 2013” , “Porady dla pisaczy Sullivana”, czy chociażby “NF 2013 – Fantasy/Horror” albo zapłać 20 zł i wybierz 20 dowolnych opowiadań z 2013 roku.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ty lepiej brajt wymyśl jak przenieść recenzje ze starej strony :P.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wg mnie zdecydowanie warto, ale najlepiej przekonać się samemu. Ze strony wydawnictwa można pobrać jeden z najlepszych tekstów z całości: http://www.powergraph.pl/wegner-1 Pozdrawiam, Snow
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Cóż, to żaden spoiler na dobrą sprawę. Opowiadanie, w którym wprowadzono tę postać było już w Polsce opublikowane parę ładnych lat temu.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
W Powergraphie wydali e-book, który kosztuje niecałą dychę.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Skoro przeniesiono wszystkie teksty publicystyczne, to rozumiem, że robota, którą włożyłem w ręczne przeniesienie części recenzji była kompletną stratą czasu?
Co powinienem teraz zrobić z dublującymi się recenzjami?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Na razie to nie ma o czym się wypowiadać, redakcja ma jakieś plany co do tego działu? Ponoć miała.
Na teraz moją jedyną uwagą jest poprawienie tytułów – niektóre znaki się rozjechały.
EDIT: brajt, moje komcie!
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
O, to w takim razie redakcja był równie zaskoczona? ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
To kto na Polconie? :)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
3 minuty zajęło mi znalezienie trzech podobnych wątków – ale ich nie podlinkuje, z lenistwem należy walczyć.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
A wiecie, że jestem na okładce brytyjskiej edycji tej książki? ;D
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dlatego kupujcie e-booki i śmiejcie się w twarz dystrybutorom :D
[ew. na stronach/księgarniach wydawnictw]
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
kozajunior, nie kupuj w empiku, to przebrzydły bezduszny monopolista, który bezwzględnie wykorzystuje twarde prawa rynku i braki regulacyjne w naszym ustawodawstwie do wykańczania wydawców! ;)
Przy okazji – w empiku bardziej opłaca się kupować przez internet z opcją odbioru w sklepie. Wtedy na każdej książce zaoszczędza się 2-3 zł. No a przy pięciu książkach to już dyszką, którą można wydać np. na NF ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Zdecydowanie najlepsza część cyklu. No takiego obrotu spraw to kompletnie się nie spodziewałem ^^.
Chociaż o ile poprzednie części rzeczywiście dało się czytać "autonomicznie", o tyle w tym przypadku przez brak znajomości poprzednich części sporo się traci. Daję piątkę.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja bym wpisał 2011.
Np. w 2005 wyszedł zbiór opowiadań Howarda o Conanie, tylko taką kompilację jak teraz wydano po raz pierwszy właśnie w 2005 i to jest właśnie odpowiedni rok pierwszego wydania – nie ma sensu rozbijać się na daty poszczególnych opek ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja w podstawówce omawiałem dwa opowiadania, ale nie dałem rady przeczyta – nawet nie pamiętam z jakiego powodu (ani które to były opowiadanie ;) ). U mnie był omawiany naprawdę bardzo wcześnie – 4 czy 5 klasa i zgadzam się z Bellatrix, zbyt wcześnie. Co innego bajki robotów :).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jestem w trakcie lektury i jak na razie pozytywne wrażenia – może trochę zbyt dużo osobno prowadzonych wątków się namnożyło.
beryl, rapiery wciąż się pojawiają, ale to, co naprawdę mnie zdziwiło to brak podstawowej wiedzy o przyrodzie. Nawet dzieci wiedzą, że jaskółki odlatują na zimę, a nietoperze hibernują (i ich "miliony" nie wybudzają się w ciągu sekund…).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Hehe, to może point&click z quick eventami ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
IMO sama książka nie bardzo nadaje się do ekranizacji – to nie King, który aż się prosi o przełożenie na inne medium.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
A może uda się urwać ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
To nie kwestia lenistwa, ale braku fizycznej możliwości przetransportowania się do księgarni w tak krótkim czasie. Generalnie płakał nie będę, trailer nie był rewelacyjny, ale możnaby rzucić okiem ;).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Spróbowałbym odebrać, ale raczej nie dam rady – ludzie w tych godzinach pracują :P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
W jakich godzinach jest czynne biuro?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Albo umieścić liczbę ocen, a punkty liczyć tak: 5,6 (+1); 1,2 (-1); 3,4 (bez zmian). Tylko wtedy przydałoby się umożliwić sytuację, w której książka ma ujemną liczbę punktów.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Mnie rozczarowała końcówka, ale i tak daję solidne 5.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
W rubryczce "Dodał do bazy" zawsze wyświetla się, że ocena nie została wystawiona.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Piękna powieść, autor czasem popada w dłużyzny, ale mimo to warto sięgnąć po Wicked. Cholernie smutna książka.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wygląda na to, że na Poznań na fantastyka.pl nie ma zbyt licznej reprezentacji.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Polecam. Mocno pokręcona, a miejscami się dłuży, ale i tak jest super ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ok, sprawdziłem, taka sytuacja IMO nie jest możliwa.
EDIT:
beryl, podaję za SJP PWN:
«partykuła komunikująca, że dany stan rzeczy zaczął się lub zakończył wcześniej, niż to przewidywano, np. Nie mam już pieniędzy., albo że miał miejsce dawno lub trwa, będzie trwać długo, np. Mecz trwa już godzinę.»
Mam nadzieję, że pomogłem ;P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Nie ma różnicy czy ISBN jest dodawany z kreskami czy bez – to można w każdej chwili przepuścić przez prosty skrypt do dodawania/usuwania kresek.
Jesteś pewien, że przez prosty skrypt? Bo wiesz, przed 2006 ISBN był 10 cyfrowy, do teraz jest 13 cyfrowy, a w samym 2006 to nawet miały po dwie wersje ;) Poza tym poszczególne pola mogą mieć różną długość.
Pomimo tego, że jose z berylem już mnie nie lubią ;), cieszę się, że moja szorstka wypowiedź pomogła w wyłonieniu się w miarę oficjalnego stanowiska jeszcze przy relatywnie niewielkiej bazie :)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jeśli chcesz być taki czepialski i skrupulatny, to zacznij od siebie. Przejrzałem kilka dodanych przez Ciebie książek – w jednej zagranicznej nie znalazłem oryginalnego tytułu ani nazwiska tłumacza, w dwóch innych podanego numeru ISBN, na którym tak Ci zależy. Ale ja jednak proponowałbym nieco większy luz.
Hehe, rozumiem, że nabrałeś się na Dziewiątego Maga? To polska książka, autorka taki uroczy pseudonim sobie wybrała ;). Natomiast ISBNu nie ma w książkach, które takowego nie posiadają (w Polsce nadawany jest od 1974)(chociaż wydaje mi się, że dodałem tylko jedną taką książkę, nie dwie).
Generalnie przez myśl mi w ogóle nie przyszło, że którekolwiek pole w formularzu dodawania mogłoby być nie istotne (skoro celowo zostało tam umieszczone) i nie bardzo rozumiem czemu komukolwiek mogłoby się tak wydawać – ale jak widzę już sobie to przedyskutowaliście.
Na lubimyczytac.pl zazwyczaj są umieszczone wszystkie wydania – ja tam zerkam żeby sprawdzić najnowsze. Numer ISBN biorę ze strony wydawnictwa albo sklepu internetowego (np. merlin, na lubimyczytac.pl też jest ISBN, ale w wersji bez myślników). Rok pierwszego wydania oryginału można zassać z biblionetki. I tyle.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wiesz, gdzie jest opcja edytuj.
Ty tak na poważnie?
Jak ktoś postanawia dodać ponad sto książek to chyba nie z myślą, że kto inny będzie uzupełniał dane, których nie chce się znaleźć samemu (zajęło mi to 10 sekund). Myślałem, że może to przeoczenie – przy hurcie łatwo jedno pole ominąć – ale sprawdziłem w pięciu innych i nigdzie nie było ISBNów.
Jedną książkę poprawiłem (było nowsze wydanie – czyli do poprawy okładka, data, opis był nie wstawiony, a jedynie same cytaty o książce – roboty tyle co przy dodaniu nowej książki), ale nie zamierzam teraz sprawdzać, czy cała reszta książek też nie ma nowszych wydań – przypadek, że tu akurat wiedziałem.
Jak już decydujemy się robić coś wspólnie to róbmy to porządnie. Być może wprowadzenie rankingu z ilością dodanych książek nie było najlepszym pomysłem.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Popieram koik80, super książka.
BTW Uaktualniłem do najnowszego polskiego wydania i uzupełniłem w opisie brakujące dane.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Czytałem pierwsze wydanie (co tu dużo mówić, skusiła mnie mega okładka…) i było słabo. Wciąga bez reszty, można pochłonąć całość w kilka wieczorów – ale wystarczy na chwilę się zatrzymać i zastanowić nad treścią, żeby dojść do wniosku, że nic tu się kupy nie trzyma.
Drugie wydanie zostało poprawione i rozszerzone, ale nie skusiłem się.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Książka dla dzieci. Przeczytałem w zasadzie przypadkowo jakoś pod koniec liceum albo na początku studiów, ale i tak się wkręciłem. Momentami robi się na prawdę mrocznie (i myślę, że nawet nieco bardziej niż powinny na to pozwalać ramy książki dla dzieci).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Niezła młodzieżówka – czytałem w gimnazjum, ale dla osób dorosłych, tudzież starszej młodzieży raczej się nie nadaje.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Da się dodać w profilu licznik przeczytanych książek? (skoro da się po tym sortować ;) )
Drugie pytanie dotyczy wydawnictwa Almaz – generalnie ich powieści wychodzą pod ISNN i teoretycznie powinny się znaleźć raczej w bazie czasopism. Rozwiązujemy jakoś tę kwestię?
EDIT: BTW uzupełniacie profile pisarzy, czy tylko ja jestem taki nadgorliwy?
EDIT 2: Coś dziwnego dzieje się w widoku pisarzy w FF, nazwisko zawsze podzielone jest myślnikiem (pomimo, że kupa miejsca została).
EDIT 3: joseheim, dodawanie ISBN nie boli.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Melduję, że zgłaszany wcześniej problem znikającego tła w FF zaczął atakować i mnie.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jajek miał chyba bardziej coś takiego na myśli. ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Tak to już bywa z wakacjami, gdy człowiek w końcu zdobywa wiedzę, umiejętności i środki (zwłaszcza to ostatnie), żeby je sensownie sobie zagospodarować, to nagle okazuje się, że wakacji już nie ma i trzeba wnioskować o urlop. ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja wolę nowe – jakoś tak bliżej oryginału.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Zgadza się, można. BTW, dużo bardziej mi podeszła niż film.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dałoby się tak, żeby oceny wyświetlały się zawsze, a nie tylko po najechaniu na książkę myszką?
[taka mała propozycja z mojej strony – choć nie wiem, czy to by dobrze wyglądało]
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dla mnie za bardzo rozwleczone, za dużo bohaterów, za gęsto – co do zakończenia to się zgadzam. Z drugiej jednak strony, nic bardziej sensownego nie przychodzi mi do głowy. Po prostu ta powieść musiała skończyć się czymś takim, bo inaczej miałaby jeszcze mnie sensu ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Książkę autentycznie kupiłem za młodu tylko dlatego, że na półce w sklepie stała koło Martina – jedno z dwóch najlepszych przypadkowych czytań w moim życiu.
Powieść mocno symboliczna (celowo niektóre rzeczy są przejaskrawione,jak to dystopie mają w zwyczaju) i jeszcze mocniej zahaczająca o Platona. Protagonista to jeden z moich ulubionych literackich bohaterów.
No – przynajmniej tak ją odebrałem czytając parę lat temu. Może niedługo sobie ją odświeżę i spojrzę dojrzalszym okiem ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Baza nam się rozrasta.
To kiedy będzie można zaznaczać "przeczytałem", "teraz czytam", "gówno, nie tykać nawet patykiem"? ^^
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
U mnie też taka kolejność film->mini powieść ;)
Gusta nie dysputanta ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Osobiście uważam, że opowiadanie jest równie dobre co film. Natomiast wszystkim tym, co mają ochotę na kiepski film, polecam adaptację "Zdolnego ucznia" ;)
Swoją drogą jest to jedna z niewielu książek, które kupiłem w biedronce ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Pewnie, że aktualizować – w końcu mają się wyświetlać nowości, nie?
BTW Ale żeby tłamsić moje recki czymś bez tytułów i leada?! Gdybym ja dodawał swoje w ten sposób to już by wszystkie były przeniesione…
Chyba na starsze recenzje trzeba zrobić wersję bez leada…
Co mogłoby być przyczyną? Przecież te leady były.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Gruba jak cholera, ale ma w sobie wszystko, co dobra książka zawierać powinna.
Nazwisko Kinga na okładce? :P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
To kiedy pojawi się formularz dla antologii? :P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Haha, to ja informuje wszem i wobec, że mój cel dominacji recenzji na becie jest systematycznie realizowany – 60% recek to moje teksty (100% tych przewijanych okienek).
Hłe hłe
EDIT: joseheim, ale wiesz, że teraz to już musi dodać całego Kinga? :P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Zgadza się, bardzo dobra powieść. Chociaż z typowym horrorem nie miała wiele wspólnego.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jestem dopiero po pierwszych stu stronach, ale póki co absolutna REWELA! :D
EDIT: Skończyłem, w naszej skali daje pełne 6/6. Już dawno nie czytałem tak dobrej fantastyki.
[w innych skalach oceniłem tak – 5,5/6 (biblionetka), 9/10 (lubimy czytać)]
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Pamiętacie te wszystkie "posty obserwacyjne"? Jak się natykam na jakiś swój, to wyjebuje w kosmos.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Nie istnieje – ja usunąłem jeden swój sprzed trzech lat ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dj, to zdaje się jest pierwszy tom ;) (co zresztą jest napisane na górze stronki), a poza tym ten rytuał był w tej książce – w opowiadaniu "Wszyscy jesteśmy Meekhańczykami" jeśli mnie pamięć nie myli (BTW – ten opek chyba jest dostępny za darmo w necie – jak kogoś nie przekonałem recenzją, to zachęcam do darmowej próbki :) )
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Joe Abercrombie Zemsta najlepiej smakuje na zimno 2009
Daniel Abraham Smocza Droga 2011
Bernard Beckett Genezis 2006
Oliver Bowden Assasin's Creed: Porzuceni 2012 [BTW literówka w tytule]
Trudi Canavan Wielki Mistrz 2004
Ernest Cline Player One 2011
Janusz Cyran Teoria diabła i inne spekulacje 2011
Lord Dunsany Córka Króla Elfów 1924
Steven Erikson Kuźnia ciemności 2012
Ian Cameron Esslemont Noc Noży 2005
Ian Cameron Esslemont Powrót Karmazynowej Gwardii t.1 2008
Ian Cameron Esslemont Powrót Karmazynowej Gwardii t.2 2008
Warren Fahy Fragment 2009
Aleksander Głowacki Alkaloid 2012
Peter Heller Gwiazdozbiór Psa 2013
Robert E. Howard Conan i miecz zdobywcy 2005
M. D. Lachlan Synowie boga 2012
Edward M. Lerner Następcy 2009
Jakub Małecki Zaksięgowani 2009
George R. R. Martin Ostatni rejs "Fevre Dream" 1982
Walter Moers Miasto śniących książek 2004
Walter Moers Rumo i cuda w ciemnościach 2003
Brandon Mull Baśniobór. Klucze do więzienia demonów 2010
H. Beam Piper Kudłacz 1962
Piotr Rogoża Klemens i Kapitan Zło 2011
Jennifer Rowe Puszcze Milczenia 2000
Jennifer Rowe Jezioro Łez 2001
Jennifer Rowe Miasto Szczurów 2001
Jennifer Rowe Ruchome Piaski 2001
Jennifer Rowe Góra Grozy 2001
Jennifer Rowe Labirynt Bestii 2001
Jennifer Rowe Dolina Zagubionych 2002
Jennifer Rowe Powrót do Del 2002
Karl Schroeder Słońce słońc 2006
Joanna Skalska Eremanta 2012
Wiera Szkolnikowa Namiestniczka. Księga II 2010
Michael Marcus Thurner Podróż Turila 2009
Chris Wooding Przebudzeni 2010
Szymun Wroczek Piter 2010
Voila – to co uzupełniłem wcześniej wywaliłem z listy.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Bardzo proszę o dodanie wydawnictwa Drageus Publishing House.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Nie, póki co problem był właśnie z autorem i datą pierwszego wydania. :)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Filtry w książkach działają nie najlepiej, przy różnych konfiguracjach pojawiają się różne niespodzianki. Wygląda to tak, jakby jacyś autorzy mieli coś źle powpisywane, ale sprawdzałem i jest dobrze.
Np. "autor" zaczyna się od Sapkowskiego.
BTW nie mogłem wyszukać jednej książki i okazało się, że miała wpisany w roku pierwszego wydania "20". Ktoś się przyznaje? (Wilczy miot)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ano, ten komentarz był naleciałością po starym systemie, kiedy nawet jeszcze nie było opcji "obserwuj".
No i pomyśl, że ktoś za dwa lata tu zajrzy i zobaczy komentarz o tereści "haczing" – mogłoby to mnie stawiać w złym świetle ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Tag "statek" jest dodany dwa razy.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Cóż, recenzenci często dostają egzemplarze książek na długo przed premierą. Pamiętam jak kiedyś w fabryce im się coś walnęło i wysłali mi tzw. "szczotkę" (luźne kartki A4 zadrukowane powieścią) drugiego tomu "Czasu silnych istot" jeszcze przed premierą pierwszego ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wg mnie bardzo dobra powieść, nie mam pojęcia czemu niedoceniona. W sumie wtedy kiedy ją wydano tematyka była bardziej "na czasie".
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja tam dodaję tylko to co przeczytałem, jakoś czuję, że wymyślanie tagów na podstawie blurbu jest niemoralne ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
No to po prostu brajt Cię oczernił ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
A od kiedy Silmarillion jest częścią jakiegoś cyklu?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jednak jeśli mam ochotę na sf z lat 60-tych to fajnie byłoby móc wyszukać po tym kryterium. Poza tym to ma być mimo wszystko baza książek, a nie ranking konkursowy, kto doda najwięcej :P
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Uwierz mi, jak już się jakieś ma, to człowiek robi się przywiązany ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dostałem w nowej pracy czteroletniego lapka z Win XP i IE 8. Beta wygląda tam naprawdę przezabawnie :D
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dziękujemy bardzo, ale też wolę stare ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dokładna data ma sens, jeśli ktoś chce sobie obczaić nowości (czyli np. 2 m-ce wstecz).
O cenie już była mowa, brajt miał obgadać z redakcją ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Myślę, że przydatnym udogodnieniem byłoby umieszczenie tytułu wątku (HP, opko, książka etc.) w "tytule" przeglądarki czy zakładki (brajt, czy tam dj, chodzi mi o <title> w HTML).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Z innej beczki: czy mamy jakiś system zapobiegający dublowaniu tytułów/autorów?
Na samej górze formularza jest opcja "sprawdź czy jest w bazie".
brajt dodał jak kiedyś tam zdublowałem autora ;)
EDIT:
Czy skoro 5,6 dają jeden punkt, to 1,2 punkt odejmują?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Mi się podobało :) Abner to jedna z moich ulubionych książkowych postaci. Poza tym ten klimat wieku pary, schyłku niewolnictwa i Nowego Orleanu :)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja słucham Tok FM do śniadanie, a w RMF Classic muzyki filmowej i z gier – świetne audycje.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Czytałem, bardzo się wtedy podobało, bo było prawdziwym powiewem świeżości. Poza tym to nie kolejny produkt amerykański i bohaterowie są nam bardziej bliscy – w końcu Słowianie. 2034 wg mnie gorsza, bo autor źle wyczuł, co nam się tak bardzo podobało w poprzedniej części. Uznał, że filozofowanie jest ciekawsze niż kreacja świata i strzelanie i zachwiał proporcję, która zapewniła mu sławę.
Czytałem też Piter – lepsza od 2034, ale gorsza od 2033. Słyszałem, że ta nowa powieść włoskiego autora bije wszystkie poprzednie na głowę (w końcu wziął się za tę serię pisarz z dużym doświadczeniem).
Grałem na komputerku w Metro 2033 (bodaj na gwiazdkę było do ściągnięcia na steamie za darmo) i całkiem nieźle oddaje klimat książki.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Zmęczyłem tylko dlatego, że miałem audiobooka. Zgroza, nie potrafię rozgryźć, co się w tej książce ludziom podoba.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wiecie, odkąd kultura się umasowiła, zawsze było tak, że jest kilka rzeczy wybitnych i cała masa rozrywkowych. Nasze czasy nie są tu wyjątkiem. Dla mnie problem polega na tym, kto decyduje, co jest "wyjątkowe". Jak ktoś jest ciekawy, co ma na ten temat do powiedzenia Dukaj, to polecam nowy CzF ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja się wybieram na cały, ale niestety czw/pt praca, a w sobotę wesele kumpla. No, ale akredytacja jest ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Snow, ja mam na pokładzie najtańszego możliwego Durona, praktycznie bez cache, ale jeszcze nigdy mi się nie zdarzyły problemy z menu w Chrome, przy przewijaniu szybko, wolno czy inaczej.
Ale pewnie nie masz na nim Win 7 Starter ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Mam w chromie to samo. Brajt pisał, że na dniach chrom będzie miał w zasadzie nowy silnik i dlatego nie opłaca się robić poprawek do obecnego ;)
Z tym, że ja rozwalone menu w chrome zwalałem na słaby komputer, rinos, u Ciebie to się robi na mocnym sprzęcie?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Kto się wybiera na Polcon? Ja będę.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dodaję tag statek, ale szczerze, to wg mnie w zupełności wystarczy tag morze. Teraz oba będą się praktycznie pokrywać.
Akurat był mi potrzebny do opisu powieści o parowcach na Missisipi ;)
Generalnie, że ja coś napisałem, to nie znaczy, że od razu trzeba dodawać – można oponować, a nawet poddać pod dyskusję ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jak mam być szczery to nigdy nie kręciły mnie akcje w stylu epickiego fantasy a'la ratowanie wszechświata. Zdecydowanie bardziej wolę przyziemne małostki protagonistów, a zwłaszcza gdy są nieźle skontrastowani ;). A już tak najszczerzej to wolałbym jakby Royce i Hadrian dalej byli złodziejami i parali się tym, czym na początku.
[SPOILER]
Koniec dla mnie był o tyle rozczarowujący, że nemezis Royce'a, która przez cały cykl zdawała się być czymś nadludzkim i niepokonanym (kojarzy mi się z Lexem Luthorem ;) ), strasznie łatwo oddała skórę.
[/SPOILER]
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Dodałem jedną książkę Martina i akurat przyuważyłem, że nie ma fotki. Myślę sobie – dodam. No i jak wszedłem w jego profil to okazało się, że ma ustawiony zły kraj pochodzenia oraz złą datę urodzenia (a to czysty przypadek, że mogłem to zweryfikować).
To już drugi autor grubego kalibru z pomyłką, miniony też wymagają weryfikacji?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Zabrakło mi tagu: statek (znalazłem tag "łódź", ale z racji tego, że mój postulat o umieszczenie w nazwach własnych wielkich liter jest stale ignorowany nie wiem czy chodzi o miasto, czy może o czółno).
EDIT: Może by tak tag "usa" zmienić na "Stany Zjednoczone"? Byłoby jednolicie z listą krajów do wyboru w dodawaniu pisarzy.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
A mi średnio. Uważam, że rozdzielenie bohaterów i prowadzenie jakby dwóch fabuł było błędem.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Generalnie EOL robi się jak wcisnąć shift+enter, ale potem wyświetlanie i tak interpretuje to jako nowy akapit.
Test
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jutro odbieram komputer i będę miał monitor większy niż 11 cali to mogę jeszcze coś dodać ;).
Mam pytanie co do daty wydania. Generalnie wydaje mi się, że powinno się dawać datę pierwszego wydania, ale zauważyłem, że np. Ślepowidzenie ma tegoroczną. Jak to powinno być? Warto zrobić jednolicie.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
I ileż było kłótni o te trzy gatunki ;)
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Cóż, ciężko wybierać coś z tutejszego wydawnictwa, bo skasowało dział fantastyki :P
Niemniej jednak głosuję za Joyland.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Julius, miałem ten sam problem i pomógł formacik ;) (cóż format miał inną przyczynę, ale przy okazji i ten problem rozwiązał ;) ).
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wszystko zależy od tego, kto ustala definicję. Podział całej fantastyki na horror, fantasy i sf uważam za co najmniej bzdurny i współcześnie niewystarczający, a na swoje poparcie mam teksty badaczy literatury, a nie wyrośniętych z fandomu samozwańczych guru ;).
Generalnie informacje o tym, że tagi będzie ustalała redakcja można było podać jakieś 300 komentarzy temu. brajt, jak ty wytrzymujesz tak doskonale funkcjonujący przepływ informacji z redkacją?
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Jak już będzie działać na smartfonach (a póki co nie da się zalogować ;) ), to stronicowanie by się przydało, żeby ładowanie stronki nie trwało wieków.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Wejdź w swój profil, a potem edytuj. Tam znajdziesz.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem
Ja tak sobie myślę, że rapier mógłby być takim elementem, niby w porządku, ale są puryści, którzy na coś takiego rwą sobie włosy z głowy.
Sygnaturka chciałaby być obrazkiem, ale skoro nie może to będzie napisem